Αδικαιολόγητες χαρακτήρισε τις κινητοποιήσεις που γίνονται στις αστικές συγκοινωνίες, ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, «εν ονόματι κάποιου ανεξήγητου φόβου που έχουν οι εργαζόμενοι».
Διαβεβαίωσε ότι θα περιφρουρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιακών φορέων και το δικαίωμα στην εργασία του συνόλου των υπαλλήλων στους συγκοινωνιακούς φορείς, αλλά, όπως είπε, "πρέπει να εξασφαλίσουμε και την βιωσιμότητα των συγκοινωνιακών φορέων".
Χαρακτήρισε αδιανόητο να καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες «τα τεράστια ελλείμματα, λόγω κακοδιαχείρισης, κακού σχεδιασμού, αδικαιολόγητου υψηλού λειτουργικού κόστους, που παρουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα.
Για το λόγο αυτό πρέπει να γίνει ένας εξορθολογισμός, ώστε στο τέλος του 2011 οι οργανισμοί αυτοί, οι οποίοι θα συνεχίζουν να επιδοτούνται σε ένα λογικό ποσοστό όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, δεν θα παρουσιάζουν ελλείμματα σε αυτά τα μεγέθη, όπως τα τελευταία χρόνια».
Ο Δ. Ρέππας τόνισε ότι «η περιοχή αναφοράς των αστικών συγκοινωνιών, είναι πλέον η Καλλικρατική Περιφέρεια Αττικής. Το σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπει, μεταξύ των άλλων, τη δημιουργία μητροπολιτικού φορέα με όρια αναφοράς την Αττική και την αναδιάρθρωση των λειτουργούντων σήμερα συγκοινωνιακών φορέων, με τη συγχώνευσή τους, από πέντε σε δύο εταιρείες: μία για τα μέσα οδικής μεταφοράς και μία για τα μέσα σταθερής τροχιάς».
Εξήγησε ότι η αναδιάρθρωση κρίθηκε αναγκαία για λόγους επιχειρησιακούς και βελτίωσης της ποιότητας των προσφερομένων υπηρεσιών στους πολίτες. Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί και θα συζητήσει, ενόψει αυτής της πρωτοβουλίας, με τους εργαζόμενους το σχέδιο, όταν καταλήξει στην τελική πρότασή της, η οποία και θα λάβει την μορφή του κατάλληλου σχεδίου νόμου, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή, τον Ιανουάριο.
«Πρέπει να υπαγάγουμε τα κλαδικά και τα συντεχνιακά στα συνολικά, τα κοινωνικά και τα δημόσια συμφέροντα», κατέληξε ο υπουργός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου